Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is niet helemaal compleet. Wat nu?

Wat vervelend, er is waarschijnlijk iets misgegaan bij de verwerking van je bestelling. We vragen je om direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar een passende oplossing.

Het product dat ik wil bestellen, is uitverkocht. Komt deze nog terug?

Wij doen onze uiterste best om alle producten zo snel mogelijk weer aan te vullen.

Wat houdt een PRE-ORDER in?

Wanneer er een nieuw product naar ons onderweg is, zetten we deze  soms alvast in onze winkel zodat jij de kans hebt om het product als eerste te kunnen ontvangen zodra wij het product op voorraad hebben. Als je een PRE-ORDER product bij ons bestelt, betekent dit dat je het product bij ons koopt en het product dus voor jou gereserveerd is. Zodra wij het product in huis hebben, zal deze vervolgens naar je worden verstuurd. Let op, wanneer je order uit meerdere producten bestaat, zal de gehele bestelling pas verzonden worden zodra ook het PRE-ORDER product op voorraad is.

Hoe gaat GroenBezorgen in zijn werk?

Nadat wij jouw bestelling hebben ontvangen, gaan wij het met aandacht verzendklaar maken voor je. De fietskoeriers van GroenBezorgen halen jouw pakket bij ons op en vervoeren je pakket met een auto op groengas naar het distributiecentrum. Vanuit daar wordt je bestelling per fietskoerier (in steden) of per autokoerier (buiten de stad) bij je thuis bezorgd. Doordat wij kiezen voor GroenBezorgen lever je een positieve bijdrage aan de verduurzaming van de maatschappij. Voor het bezorgproces kijk hier

Kan ik ook bij Ecoverder afhalen?

Jazeker! Kies bij het afronden van je bestelling voor ‘Afhalen in Uden’. Je betaalt dan geen verzendkosten en krijgt een bericht via WhatsApp zodra je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Afhalen kan vaak nog dezelfde dag maar uiterlijk op de eerstvolgende werkdag. LET OP: Ecoverder heeft geen fysieke winkel. Het is dus niet mogelijk om tijdens het afhalen nog iets toe te voegen aan je bestelling. Hiervoor kan je natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen!

Scroll naar top
× Hoe kan ik je helpen?